Kawowy na Nocnym Maratonie Blogerów

Uprzejmie donosimy, że Kawowy będzie obecny na Nocnym Maratonie Blogerów, organizowanym przez Blox.pl. To trzeci taki maraton, ale my będziemy na nim po raz pierwszy. Idea jest taka, by pokazac the power of blogs:) Blogerzy spotykają się w jednym miejscu i blogują non stop przez 12 godzin. Informacje o wydarzeniu na www.maraton.blox.pl. Stąd właśnie w prawej szpalcie pojawił się specjalny znaczek.
Maraton ewidentnie należy do wydarzeń z cyklu "zabierz ze sobą kawiarkę". Ja w każdym razie zabieram kawę w termosie, będziemy się w końcu musiały z I.nną jakoś podratować by wytrwać od 18.00 17 X do 6. rano dnia następnego.

Swoją drogą, tak skonstatowałam, że sporo tych aktywności ostatnio na kawowym. Zastanawiam się, czy nie przedobrzyłysmy przypadkiem z kofeiną. I od razu przypomniał mi się prezentowany tu już uroczy filmik...:)

dodajdo.com

3 komentarze:

O, to dużo energii Wam życzę :)))

A filmik choć już widziałam, znów powalił mnie na kolana :)))

Magdaro, weź podwójnie tej kawy :) Wątpię aby w Agorze były fajerki do używania kawiarki :)

E tam, zaraz za dużo kofeiny.. czasem trzeba :p

A tekst piosenki znam na pamięć. Mimo, że z francuskim nie mam nic wspólnego. Genialna jest, nooo ^^