Mrówki wiedzą lepiej

Słodzicie kawę? Macie swoje zdanie na temat wyższości cukru nad słodzikiem i odwrotnie? Wiecie, że nie jest łatwo przekonać kogoś, że "nasz" produkt jest lepszy i że nie wystarczy już powiedzieć "cukier krzepi"? Zwłaszcza, jeśli trzeba przekonać ludzi do mało słodkiego produktu z chemicznym posmakiem... No cóż, taka praca speców od reklamy. ;)

Poniżej przykład, jak przekonująco zakomunikować, że słodzik jest tak samo słodki jak cukier.



To przykład "żywej" kampanii słodzika Sugar Free w Indiach. W parkach poustawiano billboardy, na których za pomocą syropu z reklamowanego produktu "narysowano" kontury różnych rzeczy do jedzenia. Pojawiły się miedzy innymi lód na patyku, ciastko i filiżanka kawy. Zwabiono w ten sposób mrówki, które zaczęły wędrować po słodzikowych szlakach. W ten sposób powstały żywe obrazy w całym mieście. O tym, że mrówki faktycznie się ruszały, można się przekonać oglądając ten film.
dodajdo.com