Alicja w krainie kawy

Pozbawiona zdolności manualnych, zawsze zazdrościłam ludziom, którzy potrafili na kartce papieru wyczarować inny świat. Teraz też często jest tak, że nie potrafię swoich pomysłów zmaterializować. Wiem CO bym chciała, nie wiem JAK to zrobić. Grzegorz Ptak, jak widać, wie co i jak. Spodobały mi się jego obrazy, klimatem przypominające nieco Alicję w Krainie Czarów. I bardzo się cieszę, że motyw kawy pojawia się na tak wielu z nich.  Dzięki temu jest pretekst, żeby Wam to pokazać:





Więcej na www.ptak.art.pl

dodajdo.com

3 komentarze:

Ja też nie miałam i nie mam zdolności manualnych ale ta seria obrazków ma w sobie coś bajkowego... Pozdrawiam.

Kompletnie nie w temacie jesli chodzi o posta, ale na temat kawy, wiec sie dziele swoim znaleziskiem. http://www.newscientist.com/article/mg20427361.900-five-ecocrimes-we-commit-every-day.html - dosc ciekawe, bo niecodzienne spojrzenie na kawe z punktu widzenia ekologii. Ekologii moim zdaniem troszke zbyt ortodoksyjnej i tracacej demagogia, no ale jak to zwykle w takich przypadkach bywa jakies ziarenko prawdy w tym byc musi.

Przerażający ten artykuł, piszę znad filiżanki