And the oscar goes to...

W ostatnim czasie miałyśmy przyjemność otrzymać od naszych czytelników-blogerów trzy nagrody:

Blog pełen pomysłów od Zemfiroczki





Kreativ Blogger od Cube
Kreativ Blogger od Piotra Ciemnego



Uprzejmie dziękujemy, jest nam bardzo miło, i niemałą mamy satysfakcję, bo Kawowy narodził się nie bez wątpliwości, czy to się uda i czy to nie za wąski temat.
Nie nagradzamy dzisiaj nikogo, choć każda z nas miałaby wiele typów. A że nie możemy zwołać posiedzenia jury, zamiast nagród obiecujemy, że będziemy się starały mielić Kawowego zgodnie z Waszymi oczekiwaniami :)
dodajdo.com

8 komentarze:

Mielcie, mielcie! Jak najczęściej, bo lubię Was czytać Drogie Panie, a i dużo się dowiaduję. Przymknę jednak oczko, że przez to wpadam w kawoholizm ;)

mi "wpadnięcie" w kawoholizm nie grozi...już dawno w to wpadłam ;)

Hmm... a propos kawocholizmu - aby ukoić nasze i Wasze wyrzuty sumienia przygotowuję post o leczniczych własciwościach kawy:)

Nie ma sprawy :)
Taka mała korekta :)
Nie mam nic za złe, ale powiem tylko ze moje nazwisko się nie odmienia :)

więc Piotra Ciemny :)

Pozdrawiam :)

A dlaczego się nie odmienia? Rozumiem, że chodzi o Twoje preferencje w tej kwestii, tak? Że na przykład zwyczajowo się w Twojej rodzinie tego nazwiska nie odmienia? Mnie tam wszystko jedno, ale PWN mówi co innego. ;)
http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629611

To ja poproszę ten "leczniczy" post ;)

Pietrze, mea culpa! Sądziłam, że to taki Twój pseudonim groźny "Ciemny" i dlatego odmieniłam.
Apropos sporów o odmianę, to prof. Gruszczyński (na przykładzie nazwiska Biały) uczył, że nadrzędną zasadą jest życzenie "nosileciela". Zasada gramatycznaz dopuszcza i odmianę i brak odmiany, przy czym jesli włąściciel życzy sobie nie odmieniac, nie odmieniamy.

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!