Kawowy konkurs rocznicowy - wyniki

Oj, Kochani, chybaście się kawy za dużo opili, bo dopiero dziewiąty mail przyszedł z poprawną odpowiedzią. Następnym razem na spokojnie, omiećcie wzrokiem Kawowego a odpowiedzi znajdą się same!

Zanim ogłosimy zwycięzców, publikujemy rozwiązanie:
1. Włoska organizacja, która przyznaje certyfikaty "espresso italiano" to Narodowy Instytut Włoskiego Espresso, czyli l'Istituto Nazionale Espresso Italiano, w skrócie INEI.
Podpowiedź była tu: http://kawowy.blogspot.com/2008/12/espresso-woskie-dobro-narodowe.html
2. Skrót E.S.E. oznacza Easy Serving Espresso. Podpowiedź: http://kawowy.blogspot.com/2009/11/ese-ewentualnie-saszetke-espresso.html
3. A caffeterię Włosi zwą też "moka": http://kawowy.blogspot.com/2009/10/moka-mokka-mocha-co-z-ta-kawa.html

Poprawnie jako pierwsi odpowiedzieli:
oraz
  • Paulina M.
Gratulujemy zwycięzcom oraz tym, którzy odpowiedzieli prawidłowo, choć przysłali maile później. A wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie pięknie dziękujemy:)
dodajdo.com

7 komentarze:

GRATULACJE SERDECZNE !!! :))))

Miałam problem z trzecim pytaniem, jakoś nie mogłam znaleźć hi hi ;) Następnym razem poszukam uważniej:))
Ale i tak się cieszę, ze wzięłam udział, bo dowiedziałam się ciekawych rzeczy :))

Jeszcze raz gratuluję Zwycięzcom!:)))

@Majana: miód na nasze serca:)

O 11,55 zaczęło się moje pracowe świąteczne spotkanie. Wpadłem do Was po trzech kwadransach, napisałem mail i wróciłem jeść kolejne dania. Miła mnie niespodzianka zastała po chwili.

Kawy teraz mi trzeba. Grappy i espresso raz!
dziękuję za wyróżnienie, z pewnością pochwalę się wygraną u siebie:)

Odpowiedziałam dobrze, ale się spóźniłam najwidoczniej:) No, ale kawiarkę własną i tak mam, nawet identyczną, to w sumie żalu nie ma;))

Hoł, hoł, hoł w Nowym Roku, wszyskiego dobrego jeszcze raz.
Mam pytanie o makinetkę, czy została może wysłana? Kawowy Mikołaj o mnie zapomniał:)

Hoł Hoł, tu Mikołaj. Kafetierki zostaną wysłane dopiero dzisiaj. Z przyczyn zależnych.
m

Co za letni Mikołaj(KA)! Pewnie dlatego, że w zimie jest bardzo zapracowany/-a więc wypoczywa tylko w gorących miesiącach...

dzięki:)