W samo południe. Kawowy konkurs rocznicowy

Zgodnie z zapowiedzią, ogłaszamy konkurs dla czytelników z okazji pierwszej rocznicy odpalenia Blogu Drobno Mielonego. Aby zdobyć jedną z dwóch kawiarek Bergnera należy przysłać na adres mr.magdaro (at) gmail.com prawidłowe odpowiedzi na następujące pytania:

1. Jak nazywa się włoska organizacja określająca normy związane z espresso, przyznająca certyfikat "espresso italiano".
2. Co oznacza skrót E.S.E.
3. Podaj inne określenie na caffeterię, używane we Włoszech.

Kawiarni powędrują w ręce dwóch pierwszych osób, które odpowiedzą prawidłowo (przypominam o dopisaniu w mailu adresu do wysyłki i numeru telefonu, przyspieszy to wysłanie nagrody).

Podpowiedzi szukajcie na Kawowym. Znając Wasz refleks, odpowiecie zapewne tak szybko, że kafetierki być może zdążą dotrzeć do Was na Święta, a już na pewno na Nowy Rok:)
dodajdo.com

14 komentarze:

Wysłałam! Ajajaj! Ale nerwyyy! :D

Ja też wysłałam,ale pewnie coś sknociłam :)

hej dziewczyny :)
dopiero siedząc w domu z zapaleniem krtani zaglądając na różne blogi, od linka do linka dotarłam tutaj :) Gratuluję Wam roku kawoszowego blogowania i życzę powodzenia w dalszym pisaniu! Żałuję, że nie zajrzałam tu wcześniej, bo miesiąc temu odwiedzając Warszawę i Kraków sama szukałam miejsca gdzie dostanę kawę ''na poziomie'', przypadkiem zachwycona krakowską Szarą i rozczarowana kilkoma miejscami w Warszawie, wróciłam do Anglii, gdzie pracuję jako barista w Ismail, zapraszam, zajrzyjcie chociaż wirtualnie, bo to miejsce magiczne, klasyczne i urzekające, uderzające zapachem świeżo prażonej kawy z naprawdę wspaniałą atmosferą :)
Będę często zaglądać na Waszego bloga, dodaję do ulubionych u siebie :) Pozdrawiam!

@ Kaszellek: super, witamy na Kawowym:) Jeśli tylko będę miała okazję zawitac do Anglii, będę pamiętała o Ismail:)

Próbujcie dalej:)

Chyba czas się poddać... trzecie pytanie sprawia mi trudność, muszę przyznać

W ramach podpowiedzi dodam, że jak pytamy o kafetierkę, to nie pytamy o caffeterię. Dla jasności uściśliłam w pytaniu, pisząc przez "c".

@Agata: don't give up. Szukaj na Kawowym:)

Nie ma jeszcze ani jednej poprawnej odpowiedzi?:)

do 3 razy sztuka!Poszło!:)

Wysłałam tez ,już chyba ze 4 razy he he :D No,ale pewnie i tak już jestem spóźniona ;)
Mnie też najwięcej trudności sprawiło ostatnie pytanie.

Magdaro, kiedy rozwiązanie konkursu?:)

Dziewczyny, gratuluję wam fantastycznego roczku! I ja niedługo będę świętował. A poza tym dopominam się o obiecany rocznicowy odcinek "kawowych przygód i wpadek" ! ;)

@Mico: spokojnie, będziesz jeszcze bohaterem dnia;)
@Majana: na Twe życzenie, wyniki już się publikują:)

Oj, magdaro - ubodłaś mnie teraz w samo serce - przecież mnie nie o to chodziło...