Kawowy Rok

Drodzy, z radością donosimy, że Kawowy ma już rok. Bardzo nas cieszy, że tak duża część z Was została z nami na dłużej. Przez ten rok byliście dla nas surowymi recenzentami, co skutecznie mobilizowało nas do tego, by treści na Kawowym były jak najlepszej jakości. Mamy nadzieję, że Kawowy dawał Wam co najmniej tyle przyjemności, ile nam.

Przez ten rok pojawiło się 165 postów, opisałyśmy 55 kawiarni i restauracji, a Wy zostawiliście pod nimi - uwaga - ponad pół tysiąca komentarzy.

Rocznica właściwie minęła w Barbórkę, 4 grudnia, ale chciałyśmy z obchodami poczekać do Świąt, bo mamy dla Was małą niespodziankę - a nawet dwie: piękne kawiarki Bergnera ze stali nierdzewnej.

Mimo naszych szczerych chęci kawiarki mamy tylko dwie, a dziennie odwiedza nas blisko tysiąc osób, więc żeby było sprawiedliwie, będzie mały konkursik z wiedzy o kawie i kawowym. Jednak aby każdy miał równe szanse, pytania konkursowe opublikujemy jutro o 12.00.

Stałym czytelnikom oraz wszystkim gościom dziękujemy za kawowy rok!

Magdaro & I.nna
dodajdo.com

17 komentarze:

Zycze wiec kolejnych tak udanych blogowych lat! Mimo, iz szanse na odwiedzenie opisywanych przez Was miejsc mam nikle, to i tak lubie czytac Wasze 'recenzje', co polecacie, co odradzacie.
Gratuluje pomyslu i zycze Wam i blogowi wszystkiego NAJ :)

Pozdrawiam serecznie!

@Bea: dziekujemy pięknie!
A pomyśleć, że jak zakładałyśmy kawowego, to łównie dla siebie i znajomych, bo miałyśmy wątpliwości, że to wąski temat. To, jak wielu ludzi chce czytac i dyskutowac o kawie, naprawde nas zaskoczyło.

Wiesz, to nie tylko temat mysle; to takze forma, w jakiej go prezentujecie :)
Lubie tu 'bywac' ;)

Bardzo miło słyszeć coś takiego :)
Ale w sumie ja też blogi kulinarne czytam niekoniecznie po to, żeby od razu coś gotować;)

Zgadza sie :)Sporo mam takich miejsc w otchlani internetu gdzie lubie sie od czasu do czasu 'zatrzymac'; niestety czas nie zawsze pozwala na to, by 'bywac' regularnie, ale to nic :)

Sto lat, sto lat Kawowemu! Świetny temat, kawał dobrej roboty na blogu, nie da się przegapić

100 lat! I dalszego udanego blogowania ;)
PS. A mój blo też ma dziś urodziny ;))

To już rok?! Wow! ale zleciało. Najlepszego! :)

Wszystkiego NAJ dziewczyny!
I ja bywam tu regularnie, miło sprawdzić co sądzicie o kawie w miejscach, które i ja lubię i poszukać nowych. Wiele też się tu o kawie dowiedziałam.
Oby następny rok był tak samo udany a najlepiej jeszcze bardziej:)

Pozdrawiam!

Życzę tyle weny twórczej, żeby starczyło na 100 lat! :)

a ja zycze Kawowemu i sobie, zeby odwiedzal kawiarnie nie tylko w Polsce :-)

Wszystkiego najlepszego! Super, że jesteście :D

Pozdrawiam świątecznie!

wszystkiego dobrego Kawowemu! oby trwał i ciągle wciągał :)

Wszystkiego najkawowszego!

Sto latek dla Kawowego :) Jak zastanawiam się nad tym gdzie pójść na kawkę, zaglądam do Was :) Dzięki :)

Wesołych Świąt!

Wielu kolejnych tak udanych lat! Bardzo lubię czytać Wasze wpisy, głównie ze względu na poczucie humoru Prowadzących!

Chciałabym Wam życzyć wielu takich wspaniałych Rocznic! :)Jestem od niedawna czytelniczką Waszego bloga, ale bardzo mi się podoba tu u Was:)
Pozdrawiam ciepło:)