Kawowy na żywo w sieci i radiowej Trójce

Mały alercik. Jeśli chcielibyście obejrzeć relację z jutrzejszych paneli dyskusyjnych na Blog Forum Gdańsk, lajfstriming będzie tutaj. Startuję z przepytywaniem Liski, Segritty i Pandy o 11:15, panel A. Jeśli chcecie jeszcze dorzucić jakieś pytanie, macie czas do wieczora.

Tych, którzy nie załapią się na relację na żywo, zapraszamy przed radioodbiorniki między 14. a 15. - będziemy też w audycju Barbary Marcinik w radiowej Trójce.

Słowem, nastawiajcie ekspresy.
Magdaro
dodajdo.com

9 komentarze:

A będzie jakaś szansa, żeby to zobaczyć później? Mam obawy, że nie będzie mnie jutro o tej porze w domu a bardzo chciałabym to zobaczyć...

@arven, myślę, że tak. dowiem się i dam znać.

mam już potwierdzenie, że będziemy też jutro w Trójce między 14. a 15., więc zapraszam do kibicowania przy radiu:)

Słuchałam dzisiaj Trojki. Dyskusja była bardzo ciekawa. :)Bardzo się cieszę bo odkryłam dla siebie Wasz blog! Pozdrawiam. Anilla

@Anilla, witaj! Bardzo się cieszę, że udało CI się zapamiętać adres - zastanawiałam się, czy podawanie adresu w radiu ma w ogóle sens.
Życzymy miłej lektury. A jakbyś miała jakieś pytania, nasze maile są w zakładce "Autorki".

Do Magdaro.
Słuchałem dziś rozmowy w Trójce. Nie mam uwag merytorycznych do żadnego z uczestników, bo tworzyli prawie jednogłośny chór opinii o blogach, który do mnie przemawiał.
Niemniej trudno mi się powstrzymać skomentowaniu Pani maniery językowej, za co bardzo przepraszam. Robię to w dobrej wierze i w przekonaniu, że "forma listowa" sprzyja takiej bezpośredniości. Otóż w trakcie wypowiedzi używa Pani dziwnie brzmiących zmiękczeń, które - niestety - pojawiają się coraz częściej w użyciu i jednocześnie wiele osób, w tym mnie, mocno irytują.
Opisać to mogę następująco, choć trudno będzie, bo fonetyka itp.
Ta maniera językowa to używanie np zamiast ć, ś odpowiednio t' s'. Domysliam sje, żie może z nies'miałosti lub delikatnosti. Jeżeli jest to wynik złej wymowy, to tym bardziej przepraszam.
Jednak proszę spróbować posłuchać siebie i może przyzna mi Pani rację.
Ja sam nie jestem wzorem dykcji i pewnie bym przed mikrofonem "wymiękł"...
Pozostaję z szacunkiem i jednocześnie podzielając Pani poglądy z audycji i pasję kawową.
Rad.

Do nr 6. wg mnie naprawdę uderzająco delikatna i kobieca. Dlatego takie wrażenia. Damian10122010.

Do Anonimowego Językoznawcy Rada.
Z pełną pokorą przyjmuję krytykę. Na swoje usprawiedliwienie dodam, że nie jest to maniera, a raczej wada/brak pracy nad wymową, o czym świadczy fakt, że taką samą uwagę (problem z wymawianiem ś lub ć) otrzymałam jakieś 10 lat temu od jednego z wykładowców PWST w Krakowie, dokąd jako licealistka chadzałam na otwarte warsztaty.
Zapewne należałoby nad tym pracować, bo mogę jedynie przypuszczać,że stres towarzyszący audycji na żywo oraz czuły radiowy mikrofon potęgują tę wadę. Jednakże blog to moje hobby, w radiu bywam nader rzadko i wolny czas, który zostaje mi po całym dniu pracy poświęcam na inne rzeczy niż prace nad wymową ś i ć.
Przykro mi zatem,że tak mocno Pana zirytowała moja wymowa, ale lepsze już to, niż gdyby był Pan zirytowany tym, co mówiłam. Liczę również, że jako skromnemu gościowi audycji, bez aspiracji zawodowych w kierunku radiowca, będzie mi to wybaczone. Panu zaś gratuluję wytrawnego ucha.
Magda

Dziękuję Pani za miły komentarz.
Ciepło pozdrawiam i życzę sukcesów na różnych niwach.
Rad.