Kawowy i White Plate w Gdańsku

Do przyjazdu do Gdańska nie trzeba mnie szczególnie namawiać. Jestem fanką całego Trójmiasta. A jak się dowiedziałam, że mam poprowadzić debatę o blogach lifestylowych, a do debaty mogę zaprosić Liskę z White Plate, no to się pewnie domyślacie, że już spakowałam walizeczkę.

Dyskusja nasza będzie miała miejsce 12. grudnia, podczas drugiego dnia Blog Forum Gdańsk 2010, jak nazwa wskazuje, spotkania poświęconego blogom. Patrzę sobie na program i widzę, że w gruncie rzeczy jeden jedyny nasz panel będzie traktował o blogach w sposób nie biznesowy. Poza Liską w panelu będzie jeszcze Elpanda, odpowiedzialny za serwis Blox.pl i - jeśli się uda - Mattkapolka lub jedna z blogerek z nurtu tzw. szafiarek.
A że mam przywilej przepytywania zacnego grona, to jeśli chcielibyście Liskę czy pozostałych o coś zapytać, u welcome! Do przyszłego piątku możecie w komentarzach zostawiać swoje pytania. Tudzież wyrazy wsparcia, bo się trochę stresuję tą rolą.
Ukłony,
Magdaro
dodajdo.com

9 komentarze:

Trzymam kciuki, uda się jak nic. Pomysłu na pytanie jakoś na razie nie mam.

Na pewno bedzie wszystko super :)
Dziękuję Ci za zaproszenie Magdaro:)

nie ma za co, Majana. Cała przyjemność byłaby po mojej stronie, gdybys mogła się tam zjawić.
Dla niewtajemniczonych: zapraszałam do debaty również Majanę, ale termin już miała zajęty.

Magdaro, wszyscy będziemy Cię wspierać telepatycznie :)
Żałuję, że mnie tam z Wami nie będzie. Wybieram się do Gdańska od czerwca i zawsze kiedy terminy zaczynają się konkretyzować, tak się składa, że nic z tego nie wychodzi.

Magda, skoro będziesz mieć tę okazję, to może podpytaj Liskę o materię znużenia-jak patrzy na blogowanie gdy zaczyna ją męczyć (co zakładam, bo przecież musi mieć słabsze chwile-nie jest robotem od gotowania, pieczenia i jednoczesnego czerpania radości z tego..) - za
wsze mnie to ciekawiło... i gdzie kończy się blogowanie dla swojej własnej czystej przyjemności a zaczyna się wkradać dyktat presji czytelników i swoistego przemeblowania w relacji ja-blog - o ile w ogóle ma miejsce:)
a tak btw. - trzymam kciuki i pozdrawiam

Kaha, masz to jak w banku! dołączam do listy pytań.

A ja zobaczę to na własne oczy, bo też tam będę...

Grażyna, super! Mam nadzieję, że się poznamy po awatarach;) i że będziesz na naszym panelu w niedzielę, bo równolegle będzie panel o blogach firmowych.

Na pewno pójdzie gładko:-)