Empetrucha dla śpiochów

Dla wszystkich tych, którzy przespali sobotnią audycjęw Radiu Euro (Program IV Polskiego Radia), mam mp3. Niestety nagrane tylko od połowy spotkania (a początek był chyba jednak ciekawszy).
Żałuję, że temat był usilnie sprowadzany na pole (cytuję) "uzewnętrzniania się". Liczyłam mimo wszystko na ciekawsze pytania, a przynajmniej bardziej otwarte, nie sugerujące odpowiedzi. Można było porozmawiać o tym, dlaczego ludzie czytają blogi i czego na nich szukają, dlaczego je piszą i co im to daje. "Uzewnętrznianie się" wcale nie jest tutaj odpowiedzią na te pytania (przy okazji zainteresowanych odsyłam do ciekawego badania niżej).
W sumie pożytek z tego taki, że Kubie przynajmniej udało się powiedzieć na antenie, że popełnił błąd rzucając 6 lat temu miłość swojego życia. Byłam ciekawa czy to zrobi:) Gratuluję mu zatem odwagi i pozdrawiam znaną mi tylko z opowieści Kaję - mam nadzieję, że słuchała akurat tego radia o tej godzinie.
Dziękuję tym, którzy wstali i słuchali, a także tym, którzy kibicowali przez sen:) Jeśli dzięki audycji trafili do nas nowi czytelnicy, serdecznie witamy!

Link do II części audycji: http://odsiebie.com/pokaz/5137925---b9d3.html

Blogi chłopaków, z którymi byłam w audycji:
Alan (ten rozbrajająco niski głos): www.2upblog.pl
Kuba (ten od wyznania): www.blogpowszechny.pl

Link do raportu z badania blogosfery: http://badania.gazeta.pl/pkf/1625/114670/badanieblogosferypl.pdf
dodajdo.com

4 komentarze:

Szkoda, że tylko od połowy, fajnie, że w ogóle. Nie miałam jak słuchać, niestety, więc tyle mam przynajmniej z Twego radiowego popisu ;)
Pytania rzeczywiście tendencyjne, ale cóż poradzić.. musisz z tym jakoś żyć :P
Pozdrawiam.

najwyrazniej redaktor nie miala dostepu do wiedzy :-) A tak swoja droga ciekawa jestem czy pani uwaza zedziennikarze prowadzacy wlasne blogi naleza do osob majacych problem z nawiazaniem kontaktu? :-D

Przesłuchałam. Pan Socjolog to się dopiero uzewnętrzniał. ;) Alan głos ma rzeczywiście powalający. :)

Czy któraś z Was będzie na Olimpiadzie Kawy w Poznaniu? :)

odsiebie zamknięte jakieś inne alternatywne linki?! ;D