Bez ciśnienia. Alternatywne sposoby parzenia kawy.

1. września chyba każdemu kojarzy się ze szkolą. Kto chciałby się doszkolić w alternatywnych sposobach parzenia kawy, może sie tego dnia wybrać do MiTo - nowej warszawskiej kawiarnio-księgarnio-galerii (uff, długie określenie).

Lokalu jeszcze nie sprawdzałam, ale podoba mi się wystrój i podoba mi się misja włascicieli, by kawe potraktować trochę bardziej serio i opowiedzieć o tym, jak można ją przyrządzić nie posiadając ekspresu. Zachęcam zatem awansem do odwiedzenia, a sama się wybiorę tam w najbliższym czasie i dam znać, jak się miewa stosunek teorii do praktyki ;)

Informacje o spotkaniu "Bez ciśnienia" na facebooku.
Strona MiTo na fejsie.

MiTo. Art Cafe Books.
www.mito.art.pl
ul. Waryńskiego 28 (pomiędzy Pl. Zbawiciela a metrem Politechnika)
00-650 Warszawa


dodajdo.com

6 komentarze:

To ja niecierplwie czekam na relację, niestetety 1 wrzesnia do jednak szkoła... dzieciaków.

Natomiast ja awansem czekam na Wasze sprawozdanie :)

Ocho, to już czuję, ze mi się nie upiecze. Ok,ok, obiecuje, ze powlokę się w dwupaku z moim wielki brzuchem przy najbliższej okazji. Mam nadzieję, że pozwalają zaparkować ciężarówkom;)

Potrzebne jest tylko prawo jazdy odpowiedniej kategorii :)
Powodzenia!

Dziewczyny uwielbiam Wasz blog! Zaczynam doczytywać pierwsze wpisy i jest tyyyle przydatnych informacji! Dziękuję :)

My też dziękujemy :)