Festiwal Dobrego Smaku w Łodzi

W przyszłym tygodniu, od 16 do 19 czerwca, w Łodzi trwać będzie Festiwal Dobrego Smaku. Tegorocznej, ósmej edycji festiwalu, towarzyszyć będą dwa konkursy. Główny - na najlepszą restaurację festiwalową, w tym roku odbywający się pod hasłem „Skrzydełko czy nóżka?", oraz konkurs na najlepszą kawę. Kawiarnie biorące w nim udział, zaprezentują espresso i cappuccino. Oceniać je będzie jury złożone z zawodowych baristów. Dla Klientów będą one dostępne w promocyjnej cenie 3 zł.

Lista Kawiarni festiwalowych
17-19 czerwca - cappuccino i espresso za 3 zł:

1. Affogato, Piotrkowska 90
2. Art., Kościuszki 49/51
3. Cafe Verte, Piotrkowska 113/115
4. Czekoladowe Obłoki, Piotrkowska 60
5. Dybalski, Piotrkowska 102
6. Fresco Cafe, Piotrkowska 107
7. Hort Cafe, Piotrkowska 106
8. Monaco Cafe, Piotrkowska 134
9. MS Cafe, Więckowskiego 36
10. Owoce i Warzywa, Traugutta 9
11. Portiernia Design Cafe, Tymienieckiego 3
12. U Milscha, Łąkowa 21

Więcej o festiwalu przeczytacie na www.festiwaldobregosmaku.eu.
dodajdo.com

2 komentarze:

tak tak, wybieram się i na restauracyjny rajd i na kawowy rajd. Uwielbiam kawę, na pewno odwiedzę miejsca w których jeszcze nie byłam - U Milscha (mam dwa kroki od domu a jeszcze nie byłam), Art. (nawet o tym nie slyszałam), Czekoladowe Obłoki (bo ma śliczną nazwę).

Pozdrawiam
Monika
www.bentopopolsku.blogspot.com

Festiwal był świetny. A do Milscha wybrałam się na samiutki koniec, kiedy już nic innego poza espresso nie zmieściłoby mi się w żołądku. A oto moja relacja z festiwalu:
http://szkicehiszpanskimpiorkiem.blogspot.com/2011/06/festiwal-dobrego-smaku.html