Swoją drogą współczesna reklama kawy Enrilo też nie zaskakuje kreatywnością:
Niech nam dzień powszedni uprzyjemnia kawa
Od 25 stycznia do 8 marca w Muzeum Narodowym w Poznaniu będzie można oglądać wystawę prac Zofii Stryjeńskiej. W specjalnie zaaranżowanych wnętrzach zobaczyć będzie można kilkaset prac z okresu dwudziestolecia międzywojennego: około 100 obrazów, grafiki, książki, plakaty i wiele innych. Jest też kilka reklam (kliknij w zdjęcie, żeby zobaczyć powiększenie). Wszystkie powstały na zlecenie pardubickiej fabryki Francka i dotyczą kawy zbożowej lub dodatków do kawy. Mają swój staroświecki urok, choć dziś do zakupu tejże kawy raczej nikogo by nie przekonały...
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
2 komentarze:
Ciekaw jestem, jak by wpłynęło na sprzedaż, gdyby dziś w którejś z poczytnych gazet zamieścić taką stuletnią reklamę.
Wygląda to strasznie archaicznie, ale przecież i tak o niebo lepiej niż to współczesne "dzieło" speców od reklamy Enrilo.
A wiesz, że to ciekawy pomysł? Na pewno zwracałaby uwagę innością. Tylko nie wiem, czy to dobrze. Trzeba by jakiegoś speca od reklamy zapytać...
Prześlij komentarz